Endpoint Management & Security
Systemy Endpoint Management & Security pozwalają osiągnąć wysoki poziom ochrony danych i urządzeń, zapewniając jednocześnie zgodność z regulacjami prawnymi i standardami bezpieczeństwa.
Doradztwo i konsultacje
Strategia zarządzania urządzeniami końcowymi oraz optymalizacji środowiska, strategia bezpieczeństwa, podejście do zarządzania środowiskiem.
Projektowanie architektury i konfiguracji rozwiązań
Projektowanie architektury rozwiązań UEM, EPM, MDM, EDR z uwzględnieniem specyfiki organizacji, liczby użytkowników i urządzeń, oraz rodzaju zasobów do zarządzania.
Wdrożenia i konfiguracja
Instalacja i konfiguracja środowiska, konfiguracja profili urządzeń, zasad bezpieczeństwa, dostępu do zasobów firmowych; testowanie i weryfikacja poprawności działania konfiguracji; zarządzanie politykami i zabezpieczeniami.
Wsparcie techniczne
Zapewnienie doraźnej pomocy, planowanie i wdrażanie zmian, wsparcie w zakresie pomocy w konfiguracji funkcjonalności, przygotowania zadań dystrybucji, opracowania procesów patch management, automatyzacji zadań itp.
Optymalizacja wydajności i bezpieczeństwa
Identyfikacja obszarów wymagających optymalizacji, monitorowanie wydajności, określenie i wdrażanie rekomendacji w zakresie poprawy wydajności i zabezpieczeń.
Monitorowanie i utrzymanie
Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów związanych z działaniem systemów.
Wsparcie w migracjach i aktualizacjach
Pomoc w migracji narzędzi do zarządzania urządzeniami końcowymi; wsparcie w planowaniu i wdrażaniu aktualizacji systemu.
Szkolenia użytkowników i administratorów
Pełne szkolenia z użytkowania platformy; konsultacje w zakresie poszczególnych funkcjonalności.
Integracje systemów
Integracja platformy z innymi systemami IT w organizacji.
Analiza incydentów bezpieczeństwa punktów końcowych
Badanie i ocena incydentów bezpieczeństwa, analiza powłamaniowa, rekomendacje i wdrażanie środków zaradczych.
Co to są systemy Endpoint Management and Security ?
Endpoint Management and Security jest obszarem IT który skupia się na zarządzaniu i zabezpieczeniu urządzeń końcowych w sieci firmowej takimi jak fizyczne stacje desktopowe, laptopy, urządzenia mobilne czy serwery i maszyny wirtualne. Odbywa się to niezależnie od wielkości przedsiębiorstwa, hierarchii oraz położenia geograficznego w sposób scentralizowany dając działom IT możliwość efektywniejszego zarządzania jak i ochrony przed zagrożeniami cybernetycznymi.