Ivanti Neurons for ITSM – szybkie i proste wnioski o usługę

Film odnosi się do usprawnienia pracy użytkowników końcowych systemu Ivanti Neurons for ITSM. Przyjrzyj się jak działają wnioski o usługę w portalu samoobsługowym Self Service Portal. Wniosek o usługę jest jednym z podstawowych procesów ITSM, uwzględnianym także w najlepszych praktykach ITIL. Ten proces to aktywna interakcja użytkowników końcowych z operatorami, a jakość tej komunikacji bezpośrednio przekłada się na poziom satysfakcji z użycia systemu zarządzania usługami.

Self Service Portal Ivanti Neurons to serwis stworzony dla użytkowników końcowych, dzięki któremu można zgłosić incydent, złożyć wniosek o usługę lub sprawdzić status swojego zgłoszenia. Interfejs został tak opracowany, aby dla użytkownika końcowego był jak najbardziej przyjazny i intuicyjny.

W tym filmie koncentrujemy się na:
• Omówieniu kilku funkcjonalności serwisu samoobsługowego
• Wysłaniu wniosku o usługę
• Wypełnieniu ankiety poserwisowej

Film pomoże zrozumieć, jak można zwiększyć efektywność i wydajność swojej organizacji w kontekście zgłaszania wniosków o usługę poprzez portal samoobsługowy.