ITSM Basic
Poziom podstawowy dla firm, które dopiero zaczynają swoją przygodę z systemami IT Service management ITSM. Rozwiązania na tym poziomie posiadają podstawowe funkcjonalności, dzięki którym obsługa procesów IT będzie ułatwiona.
Jesteś zainteresowany?
Wybierając rozwiązanie na tym poziomie zyskujesz:
Szansę samodzielnego zgłaszania
problemów z IT przez użytkowników
To nowoczesne rozwiązanie pozwala użytkownikom samodzielnie zgłaszać problemy i oczekiwania bezpośrednio poprzez stronę WWW. Oszczędzasz dzięki temu ich czas oraz przyspieszasz wsparcie i obsługę klientów.
Dostęp do danych z różnych urządzeń
Coraz więcej czasu spędzamy przy tabletach i telefonach komórkowych. Pozwól, aby również komunikacja z działem service desk IT firmy również była dostępna w ten sposób dla dodatkowego komfortu pracy.
Usprawnioną komunikację pomiędzy IT i użytkownikami
Dzięki przeniesieniu komunikacji do systemu nie będzie potrzeby przekazywania informacji mailowo. Wyeliminujesz problemy związane z przekazywaniem wiedzy i zadań przed pójściem na urlop.
Możliwość poznania stanu swojego IT
Dzięki naszym rozwiązaniom dostaniesz możliwość wykrywania i inwentaryzacji urządzeń. Zestawienia sprzętu, użytego oprogramowania i przygotowanie raportów jeszcze nigdy nie było takie proste.
ITSM Basic – podstawowe rozwiązania ITSM dla firmy
Podstawowy system ITSM do firmy
W jaki sposób wybrać idealny dla potrzeb Twojej firmy system ITSM, kiedy nie masz jeszcze doświadczenia z zarządzaniem usługami informatycznymi w firmie? Decyzja o wyborze i wprowadzeniu rozwiązania ITSM nie należy do łatwych. Dlatego przygotowaliśmy podstawowy pakiet usług i narzędzi ITSM, które spełnią Twoje oczekiwania i usprawnią zarządzanie usługami IT. Skorzystaj z podstawowych, łatwych do wdrożenia funkcjonalności, dzięki którym obsługa procesów IT w Twojej firmie będzie prostsza i bardziej sprawna.
Jak wybrać rozwiązania ITSM do firmy?
Zanim wybierzesz idealny pakiet podstawowy ITSM dla siebie i swojego zespołu, odpowiedz na parę pytań. Jak wybrane rozwiązanie usprawni komunikację pomiędzy zespołami IT? Jak wpłynie na komunikację między IT i użytkownikami? Czy wybrany system ITSM będzie wygodny w obsłudze? Poprawi obsługę klienta i działania działu wsparcia? Czy umożliwia sprawne raportowanie?
Skonsultuj się z naszymi ekspertami i wypróbuj pakiet narzędzi ITSM Basic i przekonaj się, jak usprawni codzienną pracę przy zarządzaniu usługami informatycznymi w Twoim biznesie.