Sztuczna inteligencja w zarządzaniu usługami
Firma Efecte wprowadziła Chat jako narzędzie wspierające użytkownika w Service Desk, który pozwala organizacjom na uproszczenie procesów wsparcia i bardziej efektywną obsługę klientów i pracowników.
Zapraszamy na nasze webinarium, które odbędzie się już 23 marca o godzinie 11.00 i dedykowane jest wszystkim, którzy chcieliby dowiedzieć się więcej o tym jak zwiększyć satysfakcję i wydajność pracowników i przenieść wskaźniki zadowolenia klientów na wyższy poziom, a wszystko to z pomocą sztucznej inteligencji.
Czego dowiesz się na spotkaniu?
✔ Jak zarabia się na AI.
✔ Przykłady istniejących zastosowań AI.
✔ Dlaczego stosowanie Chat GPT nie zawsze jest dobrym pomysłem?
✔ Jak skutecznie wdrożyć elementy AI w swojej organizacji?
Rejestracja: https://bit.ly/3FMA8CH