Efecte ESM – Self-service

Czym jest samoobsługa (self-service) w rozumieniu ITIL/ ITSM? To szybki i łatwy sposób znajdowania przez użytkowników odpowiedzi na nurtujące pytania / problemy / wyzwania bez angażowania innych osób. Kluczowym elementem jest dobrze zaprojektowany Portal Samoobsługi (Self-Service Portal).

W filmie zaprezentowano portal samoobsługi Efecte ESM, systemu do zarządzania wszystkimi usługami w organizacji: od IT, przez HR, finanse po dział prawny, administrację, obsługę klienta i wszystkie inne.. System poprzez własną platformę Low-code umożliwia definiowanie własnych usług i udostępnianie ich określonym grupom użytkowników.

Samoobsługa lub self-service ITSM może dotyczyć:
👉 Wyszukania odpowiedzi na zadane pytanie
👉 Samodzielnego rozwiązania incydentu na podstawie sugerowanej podpowiedzi
👉 Resetowania haseł
👉 Zarządzania akceptacjami
👉 Wiele innych elementów charakterystycznych dla organizacji