Ivanti Xtraction – wstęp do narzędzia raportowego
Raportowanie z narzędzi IT jest zwykle wyzwaniem, do którego zatrudniamy analityków danych. W Ivanti jest nieco inaczej – proste intuicyjne narzędzie raportowania i BI (Business Intelligence) umożliwia każdemu utworzyć raporty za pomocą przeciągania odpowiednich wartości na wykres czy do tabeli.
Ivanti Neurons for ITSM – optymalizacja pracy z listami wyboru
Film odnosi się do usprawnienia pracy użytkowników i operatorów Ivanti Service Manager’a, narzędzia do zarządzania usługami IT (ITSM) i również usługami biznesowymi (ESM). Dziś przyjrzymy się praktycznym aspektom tworzenia list wyboru w Ivanti Service Manager, optymalizując pracę w obszarze ITSM.
Ivanti Neurons for ITSM – szybkie i proste wnioski o usługę
Film odnosi się do usprawnienia pracy użytkowników końcowych systemu Ivanti Neurons for ITSM. Przyjrzyj się jak działają wnioski o usługę w portalu samoobsługowym Self Service Portal. Wniosek o usługę jest jednym z podstawowych procesów ITSM, uwzględnianym także w najlepszych praktykach ITIL. Ten proces to aktywna interakcja użytkowników końcowych z operatorami, a jakość tej komunikacji bezpośrednio przekłada się na poziom satysfakcji z użycia systemu zarządzania usługami.
Integracja Ivanti Neurons for ITAM i Device42
Z przyjemnością przedstawiamy naszą najnowszą innowację: konektor między systemem wykrywania zasobów Device42 a Ivanti Neurons for ITAM/ITSM. Ta integracja została zaprojektowana w celu usprawnienia operacji IT, poprawy zarządzania zasobami i zwiększenia możliwości zarządzania usługami.
Ivanti Automation – automatyczne zmiany w AD z poziomu ITSM
W dzisiejszym odcinku zagłębiamy się w świat automatyzacji z Ivanti Automation! 🚀 Zobaczycie, jak możemy w prosty sposób zintegrować nasze środowisko ITSM z Active Directory (AD) i automatycznie wprowadzać zmiany. 💼🔄