Wideo Efecte

Efecte ESM – Dashboardy

Pulpity (dashboard’y) są jak kokpit samolotu do zarządzania usługami IT i biznesowymi. W ramach systemu Efecte ESM, pulpity oferują zaawansowane funkcje monitorowania i zarządzania usługami, umożliwiając zespołom łatwe śledzenie wydajności, identyfikowanie problemów i podejmowanie odpowiednich działań naprawczych.

Dowiedz się więcej, obejrzyj materiał video…

Efecte ESM – Self-service

Czym jest samoobsługa (self-service) w rozumieniu ITIL/ ITSM? To szybki i łatwy sposób znajdowania przez użytkowników odpowiedzi na nurtujące pytania / problemy / wyzwania bez angażowania innych osób. Kluczowym elementem jest dobrze zaprojektowany Portal Samoobsługi (Self-Service Portal).

Dowiedz się więcej, obejrzyj materiał video…

Efecte ESM – proces onboardingu

Czym jest onboarding pracownika? To całość czynności, które musimy wykonać aby wprowadzić pracownika do efektywnej pracy w jak najkrótszym czasie. Działań jest dużo, zaangażowanych jest w to wiele osób. W onboardingu bierze udział nie tylko dział Human Resources. W efekcie łatwo coś pominąć lub o czymś zapomnieć.

Dowiedz się więcej, obejrzyj materiał video…

Efecte ESM – Formularze Self-service

Portal samoobsługowy w dobrym systemie ITSM lub ESM musi posiadać dobrze zaprojektowane i wygodne w obsłudze formularze. Intuicyjność to kluczowy element decydujący o tym, czy użytkownicy lub klienci będą chętnie korzystać z udostępnionego narzędzia.

Dowiedz się więcej, obejrzyj materiał video…

Efecte ESM – Dostosowanie Self-service

Projektowanie i wdrażanie portfolio usług to zadanie dla administratorów platformy Efecte Self-service oraz menedżerów zarządzania usługami. Każda organizacja jest inna, więc dostosowanie jest jednym z kluczowych elementów. Stawiamy na przejrzysty, intuicyjny interfejs – ale jednocześnie z bogatą paletą możliwości dostosowania.

Dowiedz się więcej, obejrzyj materiał video…

Efecte ESM – Interfejs operatora

W rozwiązaniu IT Service Management (ITSM) interfejs operatora odgrywa kluczową rolę w ułatwianiu wydajnego i skutecznego zarządzania usługami IT i wsparciem. Na filmie zobaczysz jak realizuje to system Efecte Service Manager. Sam ocenisz w jakim stopniu jest przyjazny dla użytkownika, jak można go dostosować do własnych preferencji, czy obsługujący ma łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji i jak przełoży się to na zadowolenie użytkowników końcowych.

Dowiedz się więcej, obejrzyj materiał video…

Efecte ESM – Sygnalista

W tym filmie przedstawiamy kluczową rolę funkcji Sygnalista w Efecte ESM, zaawansowanym rozwiązaniu do zarządzania usługami (ITSM). Integralność organizacyjna i bezpieczeństwo mają fundamentalne znaczenie w sferze cyfrowej. Efecte ESM przewyższa tradycyjne podejście, zapewniając pracownikom poufną platformę do bezpiecznego i anonimowego zgłaszania podejrzeń.

Dowiedz się więcej, obejrzyj materiał video…