ITSM Enterprise
Poziom dla firm, które mają doświadczenie z systemami ITSM, ale oczekują bezkompromisowego wykorzystywania narzędzi ITSM, które można dostosować do indywidualnych wymagań całej organizacji i użytkowników.
Jesteś zainteresowany?
Wybierając rozwiązanie na tym poziomie zyskujesz:
Produktywność i skalowalność bez względu na wielkość organizacji
Niezależnie od tego, czy w firmie są dziesiątki czy setki operatorów, generowane są setki czy tysiące zgłoszeń tygodniowo – ITSM Enterprise błyskawicznie zapewni pełne wsparcie dla zarządzania usługami IT.
Wyjątkową koncentrację na potrzebach
Otrzymasz zarówno doradztwo w zakresie optymalizacji procesów jak i za pomocą Workflow Engine odwzorujemy proces aktualnie występujący w organizacji.
Zgodność z dobrymi praktykami ITIL
ITSM Enterprise obejmuje wszystkie procesy niezbędne do sprawnego i efektywnego zarządzania IT: zaczynając od podstawowych procesów typu zarządzanie incydentami i problemami, realizacja wniosków, baza wiedzy aż po zarządzanie poziomem świadczenia usługi, zarządzanie zmianą, zarządzanie wydaniami i bazę zarządzania konfiguracją CMDB.
Możliwość integracji z dowolnym systemem
Na tym poziomie automatyczny przepływ danych pomiędzy ITSM Enterprise a systemami istniejącymi w organizacji jest priorytetem zarówno dla klientów jak i dla nas. Bez względu na rodzaj systemu zapewnimy taką integrację. I nieważne, czy jest to system z danymi inwentaryzacyjnymi, system Call Center czy oprogramowanie klasy SIEM.
Nową strategię świadczenia usług IT
ITSM Enterprise transformuje usługi i ich zorganizowane świadczenie na nowy poziom. Dostarcza narzędzia i funkcje pozwalające zarządzać usługami IT w sposób niezauważalny dla Biznesu oraz pomaga zapewnić maksymalne zadowolenie użytkowników.
Narzędzia wsparcia Biznesu
Biznesowi zależy na utrzymaniu satysfakcji i zaufania klientów, ale to w gestii działów IT pozostaje utrzymanie systemów informatycznych. ITSM Enterprise umożliwia kolekcjonowanie informacji o kondycji systemów IT oraz statusów zgłoszeń. Szybko dostarczy również niezbędne dane o dostępnych zasobach IT i ich stanie, na podstawie których można podejmować właściwe decyzje.
Automatyzację
Zaczynając od bazy wiedzy, z której mogą czerpać użytkownicy samodzielnie rozwiązując swój problem, przez globalne powiadomienia o awarii na Self-Service portal czy priorytetyzacji dla obsługi użytkowników VIP, a kończąc na automatycznym tworzeniu incydentu wskutek przekroczenia ustalonego poziomu (integracja z systemem monitorującym) – ITSM Enterprise w znacznym stopniu może zautomatyzować powtarzalne czynności, dzięki czemu można ustrzec się błędu oraz proaktywnie przewidzieć awarię.
Wsparcie dla procesów poza IT
Narzędzie daje nieograniczone możliwości w kreowaniu przepływów pracy. Dzięki temu można zamodelować dowolne workflow wspierając m.in. procesy HR takie jak onboarding i offboarding, rozliczania kosztów wsparcia i świadczenia usług IT oraz inne procesy biznesowe.
ITSM Enterprise – profesjonalna platforma do zarządzania usługami IT
Profesjonalne oprogramowanie do ITSM dla firmy
Czy Twoje obecne rozwiązanie ITSM spełnia potrzeby Twojej firmy w zakresie zarządzania usług? Zastanawiasz się, jak poprawiać procesy usług IT, kiedy dotychczasowe narzędzia do ITSM nie wystarczają? Popraw wydajność i jakość świadczenia usług informatycznych i dostarczaj użytkownikowi końcowemu najwyższej jakości usługi IT.
Pakiet ITSM Enterprise, profesjonalna platforma do zarządzania usługami IT, zapewni Ci produktywność i skalowalność bez względu na wielkość Twojej firmy, pełną automatyzację powtarzalnych czynności i kompleksowe doradztwo w kwestii optymalizacji procesów. Poprawi jakość usług i zwiększy efektywność ich dostarczania do użytkownika końcowego. Pakiet Enterprise to kompleksowe, zaawansowane rozwiązanie IT dla firm.
Skontaktuj się z nami i zobacz, jak usprawnić zarządzanie usługami informatycznymi. Stwórz w swojej firmie nową, skuteczną strategię świadczenia usług i zarządzania usługami IT. Wybierz teraz ofertę ITSM dopasowaną do potrzeb Twojej firmy, pakiet Standard lub Custom.